کفپوش اپوکسی بیمارستان

کفپوش اپوکسی بیمارستان

کفپوش‌ اپوکسی بیمارستان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات بازار در زمینه محافظت و پوشش ناحیه‌ی کف شناخته می‌شود. از آنجایی که بیمارستان‌ها از مشاغلی به شمار می‌روند که روزانه مراجعه کنندگان بسیاری دارند، لازم است که به آن توجه‌ی بیشتری نماییم. کف سطح اغلب بیمارستان‌ها با کف سطح مکان‌های دیگر متفاوت است. دلیل این موضوع، متفاوت بودن سطح سرویس مورد نظر مکان‌ها است. بیمارستان‌ها به کفپوش اپوکسی نیازمند هستند که محیط بیمارستان را تمیز نگه دارند. در اصل باید بتواند جوابگوی سطح سرویس مورد نیاز بیمارستان و همینطور مریض‌ها باشد. بهتر است که سطح کفپوش اپوکسی بیمارستان‌ها به گونه‌ای طراحی شده باشد که سلامت کارمندان بیمارستان و مریض‌ها را به خطر نیندازد.

محیط بیمارستان‌ها از مکان‌هایی به شمار می‌رود که در آن تمیزی، حرف اول را می‌زند. برای آن که مکان بیمارستان‌هایتان را پاکیزه نگه دارید و از رشد عفونت‌ها و باکتری‌ها جلوگیری نمایید؛ بهتر است کفپوش اپوکسی بیمارستان را تهیه کنید. در ادامه‌ی این مطلب تیم کفپوش برتر رسام قرار است هر آنچه لازم است که شما درباره‌ی این کفپوش‌های بیمارستانی بدانید را برایتان قرار دهد.

خصوصیات کفپوش اپوکسی بیمارستان

خصوصیات کفپوش اپوکسی بیمارستان؛ مقاوم و بهداشتی

به طور کلی کفپوش اپوکسی بیمارستان به طور ویژه برای محوطه بیمارستانی به خصوص فضای داخلی استفاده می‌شود. به همین منظور کف محیط بیمارستان باید از هرگونه گرد و غبار، آلاینده های میکروبی و کثیفی به دور باشد. طبق تحقیقات انجام شده بیمارستان‌ها یکی از مکان‌هایی هستند که بیشترین انتقال آلودگی در آن‌ها صورت می‌گیرد. بنابراین برای حفظ سلامتی، تیم کفپوش برتر رسام کفپوش اپوکسی بیمارستان را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد. کفپوش‌های بیمارستانی از مزایا و امتیازات بسیاری برخوردارند که شامل موارد ذیل می‌شود:

  • دوام و قدرت بالا به صورت مکانیکی و فیزیکی
  • مقاومت زیاد در مقابل ترافیک مریض‌ها و مراجعین
  • ضد خش و ساییدگی
  • سهولت شست و شو در پاکیزگی
  • ضد مواد شیمیایی و خورنده
  • ایجاد کف یکدست و صاف برای عبور برخی مراجعین با شرایط خاص
  • ضد لغزش و سر بودن
  • آنتی باکتریال
  • زیبایی چشم نواز
  • جلوگیری از گسترش آلودگی و پخش شدن باکتری

تفاوت کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی و کفپوش اپوکسی معمولی در چیست؟

تفاوت کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی و کفپوش اپوکسی معمولی در چیست؟

از مهم‌ترین مشخصه‌های تفاوت کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی با کفپوش اپوکسی معمولی برای بیمارستان‌ها در کیفیت و کاربرد آن‌ها است. در اصل کفپوش اپوکسی بیمارستانی نیز از کیفیت بالا و زیبایی چشم‌گیری برخوردار هستند. حیطه‌ی استفاده از این کفپوش‌ها، در تمامی سطوح کفی بیمارستان‌ و اتاق‌ها به کار برده می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های آن نیز می‌توان به ضد سر و لغزش بودن آن اشاره کرد. این ویژگی در محیط‌های بیمارستانی و  بهداشتی که تردد سالمندان و بیماران با شرایط خاص را دارا است، یک مزیت فوق‌العاده است. اگر شما صاحب شرکت بهداشتی یا بیمارستانی هستید حتما توجه داشته باشید که از کفپوش‌ اپوکسی بیمارستان برای تمامی محیط به کار ببرید. توجه نداشتن به این موضوع سبب می‌شود کوچکترین اتفاقاتی سبب شود صدمات زیادی به فرد سالمند یا مریض وارد گردد.

در خصوص نوع تفاوت کفپوش آنتی باکتریال یا کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک با سایر کفپوش‌ها باید به مواردی اشاره نماییم. کاربرد کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی بیشتر در حیطه‌ی اتاق‌های عمل بیمارستان‌ها است. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین و حساس ترین بخش بیمارستان‌ها، متعلق به اتاق‌های عمل است. بنابراین انتخاب کفی مناسب سبب می‌شود در هنگام جراحی‌های سخت و بحرانی، اتفاقات ناگوار از قبیل سر خوردن و افتادن وجود نداشته باشد.

اتاق‌های عمل به عنوان قلب بیمارستان شناخته می‌شوند. از همین رو توجه داشته باشید حتما از کفپوش‌های آنتی باکتریال مخصوص برای این بخش‌ها استفاده نمایید. شرکت کفپوش برتر رسام استفاده از این کفپوش‌ها را پیشنهاد می‌دهد؛ زیرا که علاوه بر بهداشتی بودن و سطح ضد لغزش، خاصیت جریان الکتریسته ساکن را به همراه دارند. این جریان الکتریکی ساکن سبب می‌شود از هرگونه خطر جرقه و برق‌گرفتگی در حین کار جلوگیری شود. همینطور کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی شرکت کفپوش برتر رسام زیبایی خاص را به محیط شما هدیه می‌دهد.

قیمت کفپوش اپوکسی بیمارستان

اگر شما نیز در زمینه قیمت کفپوش اپوکسی بیمارستان کنجکاو هستید در این بخش به آن خواهیم پرداخت. هزینه کفپوش‌های اپوکسی بیمارستانی به معیار  و موارد متفاوتی بستگی دارد. از عوامل اصلی تعیین کننده‌ی قیمت کفپوش‌های بیمارستانی می‌توان به متراژ کفپوش، مساحت، هزینه اجرا  و نصب، نوع کیفیت و جنس اشاره نماییم.

بنابراین ارائه کردن قیمت دقیق برای کفپوش‌ها که در انواع مختلفی موجود هستند امری غیر ممکن به شمار می‌رود. با این وجود، مجموعه کفپوش برتر رسام در بخش قیمت کفپوش اپوکسی این امکان را به شما می‌دهد که از انواع قیمت کفپوش‌های ما مطلع شوید.

همچنین شما می‌توانید با برقراری تماس با همکاران ما از قیمت و نحوه خرید مطلع گردید. تیم کفپوش برتر رسام در راستای اهمیت بسیار مراکز درمانی و بهداشتی بهترین کفپوش‌های مخصوص را برایتان در این زمینه تولید و عرضه می‌نماید. برای خرید کفپوش اپوکسی مناسب، همین حالا اقدام نمایید.

قیمت کفپوش اپوکسی بیمارستان

کاربرد کفپوش اپوکسی بیمارستان در مراکز درمانی

توجه داشته باشید به دلیل کاربرد بسیار زیاد این کفپوش‌ها هیچ استثنایی برای بکارگیری آن‌ها در سطوح مختلف کفی بیمارستان وجود ندارد. یکی دیگر از کاربردهای کفپوش اپوکسی در سالن های تولید و انبار است.

با در نظر گرفتن مواردی می‌توان به مهم‌ترین بخش‌هایی که استفاده کفپوش اپوکسی در آنجا ضروری است اشاره نماییم که عبارتند از:

  • کلیه اتاق های موجود در محیط بیمارستان
  • اتاق ویزیت و مشاوره مراجعان
  • اتاق دکترین محترم
  • لابراتورهای تخصصی محیط بیمارستان
  • مراکز پخش دارو و داروخانه‌های بخش
  • اتاق کادر درمان و پرستاران
  • بخش جراحی و اتاق عمل
  • اتاق مراقبت‌های ویژه
  • سالن استراحت همراهان و نگهدار بیماران
  • حمام و سرویس‌های بهداشتی بیمارستان
  • انبارهای موجود جهت ذخیره تجهیزات
  • اتاق مدیریت مجتمع

جمع بندی

همان طور که تا اینجای کار متوجه شدید، کفپوش اپوکسی بیمارستان‌ها از کاربرد و مزایای بسیاری برخوردار هستند. طیف استفاده‌ی این کفپوش‌ها در محیط بیمارستانی بسیار پرمصرف است و امروزه بیشتر از گذشته از آن‌ها استقبال می‌شود. با توجه به پر تردد بودن مراکز درمانی بهداشتی، سطح کف‌ها در معرض استفاده بیشتر قرار می‌گیرند. این مورد سبب آسیب پذیری کف بیمارستان‌ها و ایجاد مشکل خواهد شد. برای حل این مشکل، مجموعه‌ی کفپوش برتر رسام به تمامی مدیران و صاحبان مراکز درمانی و بیمارستانی پیشنهاد می‌کند از کفپوش‌های مخصوص این مکان‌ها استفاده کنند. افراد با به کارگیری کفپوش اپوکسی مخصوص می‌توانند ارائه خدمات خود را ارتقا ببخشند و رضایت مراجعان را کسب نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.