کاربردهای کفپوش اپوکسی

مزایا و کاربرد کفپوش اپوکسی

کاربردهای کفپوش اپوکسی برتر رسام

کفپوش‌های اپوکسی از رزین اپوکسی تشکیل می‌گردد. کاربرد مهم این محصول استفاده در کف مکان‌های صنعتی چون کارگاه و کارخانه‌های مختلف، انبار و مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید و مکان‌های تجاری چون فروشگاه‌ها و ساختمان‌های مسکونی، راهروهای مجتمع و درمانگاه و بیمارستان‌ها، منازل به خصوص در سرویس‌های بهداشتی و حمام و استخر، سالن‌های ورزشی و آرایشی و فرودگاه‌ها اشاره کرد.


کاربردهای کفپوش اپوکسی Applications of epoxy flooring

اپوکسی یک سطح قابل اعتماد و با دوام برای استفاده‌های تجاری و صنعتی را ارائه می‌کند. کفپوش‌ها معمولا روی کف بتن به کار می‌رود تا سطوح با عملکرد بالا، صاف و با دوام با طول عمر طولانی چندین ساله ایجاد کند و بارهای سنگین را تحمل کند.

بسیاری از ساختمان‌های صنعتی، انبارها و ساختمان‌های تجاری به دلیل نیاز به حفظ کف ساختمان در شرایط مطلوب نیاز به کفپوش دارند و تنها راه و ساده‌ترین راه برای محافظت از کف، اپوکسی است.

Applications of epoxy flooring کاربرد تجاری کفپوش اپوکسی

4 کاربرد کفپوش‌ها در کاربریهای تجاری

1. استفاده در لابی‌ها و طبقات نمایش فروشگاه

اپوکسی می‌تواند به هر فضایی ظاهر حرفه‌ای ببخشد. کف‌ها دارای رنگ‌های استاندارد متنوعی هستند و یک فرد حرفه‌ای در صورت درخواست می‌تواند رنگ‌های سفارشی را با هم ترکیب کند.

یکی دیگر از ظاهر محبوب، پوشش‌های کف با تراشه‌های تزئینی است که در پوشش قرار داده شده است. کفپوش‌ها اغلب دارای سطحی بسیار براق هستند که می‌تواند روشنایی یک فضا را تا 200 درصد افزایش دهد.

2. استفاده در طبقات کارخانه، انبارها، کف گاراژ، راهروها، ایوان‌های سرپوشیده

اپوکسی یکی از قوی‌ترین پوشش‌های موجود برای سطوح بتنی را ارائه می‌کند. در برابر سوء استفاده از کاربردهای صنعتی مقاومت می‌کند. کف پوشیده شده با اپوکسی می‌تواند ترافیک سنگین را تحمل کند و به تعمیر و نگهداری منظم به جز جارو کردن و یا تمیز کردن نیاز ندارد.

علاوه بر این، اپوکسی در برابر طیف وسیعی از مواد از جمله آب، روغن، بنزین، مایع انتقال، سفید‌کننده، پاک‌کننده‌ها و انواع مواد شیمیایی دیگر مقاوم است.

3. استفاده در بیمارستان‌ها، کافه تریا، سرویس بهداشتی

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد کفپوش‌ها مقاومت در برابر باکتری‌ها و میکروب‌ها است. استفاده از کفپوش‌های اپوکسی در جاهایی که تمیزی حیاتی است یک کاربرد محبوب است زیرا کف‌ها به راحتی ضدعفونی می‌گردد.

4. استفاده در فضاها برای رعایت استانداردهای ایمنی و محیطی

پوشش کف اپوکسی دارای انواع استانداردهای ایمنی و محیطی است. علاوه بر این، از کف‌های بتنی شما محافظت می‌کند و دوام استثنایی و نگهداری آسان را فراهم می‌کند.

همچنین می‌توانید با استفاده از سیستم‌های قفسه دیواری قابل تنظیم برای نگهداری ایمن ابزار از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.

Rate this page
.