کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک از پرطرفدارترین نوع کفپوش‌ها محسوب می‌شود. ویژگی خاص و منحصر به فرد کفپوش‌های آنتی استاتیک سبب شده که در بین کاربران بسیار محبوب گردد. خاصیت رسانایی موجود در این کفپوش‌ها امکان این مسئله را پدید می آورند که از هر گونه تجمع بار بر روی سطح جلوگیری شود.

در تولید کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک، مواد شیمیایی و ترکیباتی به کار رفته که هر گونه مشکلی که در زمینه‌ی الکتریسته در سطح کفپوش ایجاد شود را حل می‌نماید. برای آنکه با این کفپوش اپوکسی بیشتر آشنا گردید و بتوانید از مراحل اجرا و همچنین قیمت آن مطلع شوید، بهتر است ما را تا پایان این محتوا همراهی نمایید. تیم کفپوش برتر رسام امروز قرار است به بررسی کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک و کاربرد آن بپردازد. اطلاعاتی که کارشناسان ما برایتان قرار می‌دهند می‌تواند برایتان بسیار کمک کننده باشد.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک چیست؟

کفپوش‌ آنتی استاتیک از مواد آلی و شیمیایی ساخته شده که به شما در موارد مربوطه به مشکلات الکتریسته بسیار کمک می‌کند. خاصیت این نوع کفپوش‌ها در این است که جریان رسانا و الکتریسته را در یک بخش خاص نگه نمی‌دارد. یعنی به عبارت ساده‌تر،الکتریسیته موجود در فضا بر روی این نوع کفپوش در یک سطح جمع نمی‌شود. این موضوع از ویژگی‌های منحصر به فرد کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک است زیرا جریان الکتریسیته را به آسانی به زمین هدایت می‌نماید. با این کار تا حدود بسیار زیادی از خطرات احتمالی مانند جرقه و آتش سوزی‌ها جلوگیری می‌کند.

 تیم کفپوش برتر رسام معمولا با گفت و گوی کوتاهی که با مشتریان دارد، متوجه نیاز کاربران می‌شود. بدین صورت همکاران ما بهترین کفپوش اپوکسی صنعتی را به شما پیشنهاد می‌دهند. برای مثال صاحبان مشاغل مانند اتاق عمل زمانی که در مکانی مشغول به کار هستند که از حساسیت بیشتری برخوردار است و با جان بیماران سر و کار دارند؛ لازم است که از کفپوش آنتی استاتیک استفاده نمایند. اهمیت این موضوع بسیار زیاد است که در ادامه‌ی مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک در 5 مرحله

قبل از شرح دادن مراحل اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک، لازم است که به نکته‌ی مهم توجه داشته باشید. بهتر است که شما مهندسین حرفه‌ای که در تولید کفپوش‌های اپوکسی درحال فعالیت هستند را پیدا نمایید. سپس از آن‎ها بخواهید مکانی که قرار است کفپوش‌های اپوکسی آنتی استاتیک در آن اجرا شوند را برسی نمایند. بازدید مهندسین فنی، سبب می‌گردد قبل از شروع شما به شناخت خوبی از مشکلات سطحی و محل اعزام دست یابید. به همین منظور می‌توانید هر گونه مشکل را قبل از شروع برطرف نمایید و زیرسازی سطح را انجام دهید. پس از انجام این مراحل لازم است به 5 گام مهم و ساده در اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بپردازیم.

آماده سازی و زیرسازی سطح

ابتدا مطمئن شوید که سطح صاف و خشکی دارید. میزان رطوبت باعث می‌شود کار و اجراسازی کفپوش‌های شما خراب شود. حداقل سطح مورد نیاز رطوبت باید 5 درصد باشد. توجه داشته باشید در مرحله‌ی اول از تمیزی سطح مورد نظر اطمینان پیدا نمایید. بهتر است سطح مورد نظرتان رااز هر گونه گرد و غبار دور نگه‌دارید.

اجراسازی لایه‌ی اول

در این بخش شروع کار شما برای اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک است. لازم است ترکیبات پرایمر که همراه با رزین و هاردنر بوده را به خوبی مخلوط نمایید تا با یکدیگر ترکیب شوند. پس از آن که توانستید به چسبندگی مورد نیاز دست پیدا کنید می‎توانید آن را بر روی سطح بتن خشک خود بزنید. ترکیبات فوق به قدری قوی است که می‌تواند بر روی انواع سطوح استفاده گردد.

چسباندن نوارها روی سطح

در این مرحله لازم است که از نوارهای مسی برای عبور جریان الکتریسته استفاده نمایید. بدین منظور عبور جریان انرژی در کفپوش‌های آنتی استاتیک به خوبی همراه می‌شود.

اجراسازی لایه‌ی میانی

این مرحله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به آن لایه‌ی میانی گفته می‌شود. لایه‌ی میانی به رنگ خاکستری است و پس از خشک شدن ترکیباتی که در مرحله‌ی دوم استفاده کردیم ایجاد می‌شود. لایه‌ی میانی باید پس از خشک شدن ترکیبات ما که معمولا چیزی حدود 6 تا 8 ساعت بعد از اجرایه لایه‌ اولیه است به کار برود.

اجراسازی لایه‌ی پایانی

در آخر به لایه‌ی پایانی اجراسازی کفپوش آنتی استاتیک می‌رسیم. این مرحله نیز مانند مرحله‌ی آماده سازی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا در این مرحله تصمیمات نهایی گرفته می‌شود و با توجه به نظرات و سلیقه مشتری، کفپوش اپوکسی اجرا می‌شود. مشتریان در این مرحله رنگ و طرح مناسب خود را انتخاب می‌کنند و سپس به مرحله اجراسازی آن خواهیم رفت. برای قرار دادن لایه‌ی آخر لازم است که لایه‌ی میانی رزین ما کاملا خشک شده باشد. همچنین از نبود ذرات گرد و غبار بر روی سطح نیز باید اطمینان حاصل نماییم. بعد از برسی موارد ذکر شده، لایه‌ی پایانی کفپوش اپوکسی نیز به اجرا در می‌آید و سطحی زیبا و مناسب را به شما تحویل می‌دهد.

اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک در 5 مرحله

کاربردهای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کاربردی بودن کفپوش آنتی استاتیک از مسائلی است که این کفپوش‌ها را پر مصرف کرده است. برای آنکه از برخی از مهم‌ترین کاربرهای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک مطلع گردید، مواردی از مهم‌ترین کاربرد‌ها را برایتان شرح داده ایم که عبارتند اند از:

  • کارخانه‌های داروسازی
  • اتاق عمل و بیمارستان‌ها
  • صنایع هوافضایی و الکترونیکی مخابراتی
  • صنایع که با سرور‌های کامپیوتری در ارتباطه
  • صنایع خودروسازی و ماشین‌ها
  • صنایع که با مواد منفجره سر و کار دارند و …

قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

از نظر قیمت، قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بسیار مناسب و به صرفه است. البته به دلیل تغیرات روزافزون قیمت دلار و مسائل این چنینی، قیمت‌ها همواره درحال تغییر است. مواردی مانند قیمت مواد خام و اولیه، رنگ، جنس و مسائلی این چنینی در قیمت گذاری کفپوش‌ها تاثیر گذار هستند. با وجود همه‌ی این مسائل شرکت کفپوش برتر رسام از قسمت قیمت کفپوش اپوکسی، به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان استعلام دقیق قیمت اپوکسی آنتی استاتیک را کسب نمایید. همینطور شما عزیزان می‌ توانید با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل نمایید تا از قیمت انواع کفپوشی اپوکسی مطلع گردید.

قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

جمع بندی

با وجود کاربرد و مزایای بی‌شمار این کفپوش‌ها، شما با انتخاب آن برای خود راحتی و زیبایی را رقم خواهید زد. کفپوش‌های آنتی استاتیک بهترین انتخاب برای مشاغل و مکان‌هایی هستند که با افراد زیادی در روز سرکار دارند. شما برای خرید بهترین کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک می‌توانید همین حالا اقدام نمایید. مجموعه‌ی ما شما را در انتخاب خرید بهترین ومناسب‌ترین کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک راهنمایی می‌کند. لذا توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید و اجراسازی انواع کفپوش‌ها با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.