کفپوش اپوکسی صنعتی

 کفپوش اپوکسی صنعتی یکی از انواع مهم کفپوش‌های صنعتی، با ترافیک بالا است. که مخصوص کارخانجات طراحی شده است که در آن، ماشین آلات و وسایل سنگین تردد دارند. با توجه به بار و اصطکاک ماشین آلات، می‌توان کفپوش اپوکسی‌های صنعتی را در ضخامت‌های مختلفی اجرا کرد.

به عنوان مثال کفپوش 3‌میلیمتری اپوکسی، بار حدود 5 تا 6 تن را به خوبی تحمل می‌کند.

کفپوش اپوکسی صنعتی-اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی-اپوکسی

در صورت تردد لیفتراک‌های سنگین‌تر، از کفپوش با ضخامت بالاتر استفاده می‌گردد.

انواع کفپوش اپوکسی صنعتی

1- کفپوش صنعتی آنتی استاتیک

2- کفپوش صنعتی دکوراتیو

3- کفپوش صنعتی ضداسید

4- کفپوش اپوکسی گرانیت

5- کفپوش صنعتی آنتی داست (ضد گرد و غبار)

6- کفپوش صنعتی آنتی باکتریال

7- کفپوش صنعتی پارکینگ

8- کفپوش صنعتی سه‌بعدی

1- کفپوش اپوکسی صنعتی آنتی استاتیک

کفپوش‌های صنعتی آنتی استاتیک از تجمع بار روی سطح، جلوگیری می‌کند و دارای خاصیت رسانایی هستند. از این کفپوش در مکان‌هایی که به دنبال حذف الکتریسیته ساکن هستند، استفاده می‌گردد.

کفپوش اپوکسی صنعتی آنتی استاتیک-قیمت کفپوش های صنعتی

به عنوان مثال در اتاق‌های سرور از کفپوش‌های آنتی استاتیک استفاده می‌کنند، تا به سرور‌ها آسیبی نرسد. همچنین در اتاق‌های جراحی از این کفپوش‌ها استفاده می‌کنند. زیرا دستگاه‌های پزشکی نسبت به الکتریسیته ساکن، حساس هستند.

2- کفپوش صنعتی دکوراتیو

 این نوع کفپوش جزء دسته کفپوش‌های اپوکسی سه‌بعدی و دکوراتیو  هستند. در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده که اغلب برای پوشش کف آشپزخانه، پذیرایی، حمام، تالار پذیرایی، رستوران، هتل، استخر و غیره استفاده می‌‌گردد. این نوع کفپوش دکوراتیو توسط لاک اپوکسی محافظت میگردد.

این کفپوش دارای مزیت‌هایی از جمله:

1- تنوع بالا

2- آب بند بودن

3- زیبایی چشم نواز

4- سهولت در امر نظافت

3- کفپوش اپوکسی صنعتی ضداسید

کفپوش‌های ضداسید، نوعی از کفپوش اپوکسی هستند، که از ترکیب دو جزء رزین اپوکسی نوالاک و هاردنر سخت کننده سیکلوآلیفاتک پلی‌آمین تغییر یافته، فرمولیته شده است. این نوع کفپوش در ساختار خود هیچ‌گونه رقیق کننده واکنش گرا و یا حلال را ندارد.

همین امر موجب می‌گردد که ساختار پلیمری محصول پس از اتمام واکنش به صورت ثابت باقی بماند و خصوصیات  شیمیایی این محصول دچار کاهش خواص نگردد.

این کفپوش دارای مقاومت حرارتی عالی، مقاومت شیمیایی فوق العاده و عدم نفوذپزیری حلال است، به همین دلیل، می‌توان از کفپوش اپوکسی ضد‌اسید، به عنوان بهترین لایه برای محافظت در مقابل عوامل خورنده و آلاینده نام برد.

کاربردهای کفپوش اپوکسی ضد‌اسید:

1- صنایع نفت و پتروشیمی

2- صنایع مس

3- صنایع نظامی

4- صنایع داروسازی

5- صنایعی که در بحث خوردگی معضل و مشکلات خاص خود را دارند.

اپوکسی صنعتی-تولید و اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی-کفپوش های اپوکسی

4- کفپوش صنعتی گرانیت

این نوع کفپوش جزء کفپوش‌های دکوراتیو به شمار می‌آید. همانطور که از ظاهر این کفپوش مشخص است،‌ پس از اجرای روکش نهایی روی سطح پرک اپوکسی(فلیک) پاشیده شده که پس از خشک شدن، لاک محافظ ضد‌خش بر روی آن اعمال می‌گردد.

همینطور می‌توان به جای پاشش پرک اپوکسی، از اکلیل جهت زیبایی بیشتر استفاده نمود. ‌این کفپوش با توجه به دارا بودن تراکم گرانیت و اکلیل، باعث چشم نواز شدن سطح می‌گردد. همچنین این کفپوش باعث می‌گردد کثیف بودن سطح کمتر به چشم بیاید.

قیمت کفپوش صنعتی گرانیت

1- متراژ پروژه

2- سطح زیرایند به جهت برآورد مصرف مواد

3- ضخامت کفپوش

4- موقعیت پروژه نسبت به موقعیت پیمانکار

5- دستمزد نیروی انسانی و عوامل اجرایی

ویژگی های کفپوش اپوکسی صنعتی شرکت کفپوش برتر :

1- آنتی باکتریال بودن

2- مقاومت در برابر سایش و خش

3- عایق حرارتی و رطوبتی

4- نوع رنگ و طرح نامحدود

5- نگهداری و نظافت آسان

6- سطح کاملا یکپارچه و بدون درز

کاربرد کفپوش‌های صنعتی گرانیتی:

1- رستوران‌ها

2- مراکز بهداشتی

3- منازل مسکونی

4- هتل‌ها

5- سالن‌های پذیرایی

6- مراکز آزمایشگاهی و بیمارستان‌ها

5- کفپوش اپوکسی آنتی داست (ضد گرد و غبار)

کفپوش اپوکسی آنتی داست یا همان ضدگرد و غبار، نوعی از پوشش‌های اپوکسی هستند که هم بر پایه رزین و اردنر پلی‌آمید و پلی‌آمین طراحی گردیده است. به این مواد، ورنی اپوکسی نیز می‌گویند، چسبندگی بسیار بالایی به سطوح بتنی، فلزات، سنگ و موزائیک را دارا است. از دیگر خواص این محصول، می‌توان به خواص بالای مکانیکی، شیمیایی و الکتریکی آن اشاره کرد.

این نوع کفپوش به منظور آب بند بودن، استریل کردن و ضدگرد و غبار شدن سطح، مورد استفاده می‌گردد.

 

انواع کفپوش اپوکسی صنعتی-کفپوش های پلی اورتان-اپوکسی

کفپوش صنعتی پلی‌یورتان

این نوع کفپوش، نوعی از کفپوش‌های پلیمری بوده همانند کفپوش‌های اپوکسی که خواص و کاربرد متفاوتی نسبت به اپوکسی را دارا هستند، که از این خواص می‌توان به منعطف بودن، مقاوت بالای سایشی، مقاومت در‌ برابر اشعه uv خورشید و چسبندگی بالا به سطوح فلزی اشاره نمود.

به طور کلی از این کفپوش در سالن ورزشی، بیمارستان، پارکینگ، کارخانه و انبار استفاده می‌گردد.

کفپوش پلی‌یورتان از نقطه نظر تامین قوانین محیط زیست کم هزینه‌ترین، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین کفپوش در پاسخ به نیاز‌های صنایع مختلف است. اخیرا استفاده از این نوع کفپوش به دلیل کاهش قیمت آن نسبت به قبل، افزایش چشم‌گیری داشته است.

این مدل کفپوش را می‌توان به صورت خود تراز اجرا نمود و در نتیجه یک سطح بسیار صاف و زیبا شکل بوده و در برابر اشعه uv خورشید مقاومت بالایی را دارا است. به همین دلیل برای فضاهای باز پیشنهاد می‌گردد.

مزایای کفپوش اپوکسی پلی‌یورتان :

1- انعطاف‌پذیری بالا

2- آنتی باکتریال بودن

3- چسبندگی

4- براق بودن

5- اجرای آسان و تنوع رنگ

6- مقاومت سایشی بالا

7- مقاومت در برابر ضربه، اسید و قلیاها

کفپوش صنعتی پلی‌یوریا (پلی‌اوره)

کفپوش پلی‌یوریا یا همان پلی‌اوره یکی از انواع پوشش‌های سطوح است. که در سال های اخیر به عنوان پوشش آب بند کننده سطوح فلزی و بتنی، پوشش ضد‌خوردگی و یکی از بهترین انواع پوشش‌ها به شمار می‌آید.

این مواد از مقاومت حرارتی بالا و همچنین مقاومت در برابر اشعه یو وی (UV) خورشید برخوردار است.

کفپوش پلی‌اوره دارای مقاومت شیمیایی بالا در برابر بسیاری از مایعات، خشک شدن سریع، قابلیت اعمال با ضخامت زیاد و صافی سطح بسیار یکنواخت است.

از برتری‌های این مواد نسبت به کفپوش اپوکسی، می‌توان به پوشش‌دهی سرعت بالای پخت در محیط و اجازه آماده‌سازی مناسب سطح و انجام آزمون‌های کیفی در زمان اعمال است.

کفپوش اپوکسی صنعتی پارکینگی-تولید و اجرای انواع کفپوش اپوکسی پارکینگی

مزایای کفپوش های اپوکسی پلی‌یوریا یا پلی‌اوره:

1- خواص چسبندگی بسیار بالا به سطح

2- جایگزین مناسبی برای رزینن های فایبر گلاس، پلی‌یورتان، اپوکسی و سایر سیستم های لاینینگ است. این مواد بر اساس درصد ترکیب اجزای آن خواص کشسانی بالای خود را با نفوذ‌پذیری سطحی اندک و مقاومت ضربه‌ای زیاد ترکیب نموده تا لاینینگ مقاومت و انعطاف‌پذیری ایجاد کند.

عمده کاربرد این محصول استفاده از آن در محیط‌های اسیدی و قلیایی برای همجواری با حلا‌های قطبی، معادن، لوله‌های انتقال است.

کفپوش صنعتی ضدخش

 کفپوش صنعتی ضد‌خش نوعی از پوشش‌های اپوکسی هستند. که به صورت یکپارچه در سطوح با ترافیک سبک و سنگین ضد‌سایش بوده و مقاومت در برابر خش و سایش بالایی را دارا هستند. که بر پایه رزین و هاردنر پلی‌آمین طراحی گردیده است و می‌توان از آن به عنوان لایه روکش اضافی استفاده نمود.

این نوع کفپوش هیچ گونه حلالی نداشته و به همین جهت مقاومت مکانیکی، خمشی و کششی بالایی را دارا هستند.

6- کفپوش صنعتی آنتی‌باکتریال (بهداشتی)

کف بیمارستان‌ها و اتاق‌های تمیز باید به نحوی اجرا گردند که کمترین میزان آلودگی را جذب کرده و از رشد باکتری جلوگیری کنند. کفپوش‌های اپوکسی آنتی‌باکتریال در موارد خاص به همراه ذرات نانونقره تهیه می‌گردد تا خاصیت از بین بردن میکروب‌ها را داشته باشد.

در کشور عزیزمان به علت قیمت بسیار بالای ذرات نانونقره از این ماده استفاده نمی‌کنند. خوشبختانه کفپوش اپوکسی بیمارستانی، حتی اگر فاقد نقره باشد، می‌تواند از رشد باکتری‌ها جلوگیری کند.

کفپوش صنعتی مناسب سالن‌های خودروسازی

سالن‌های خودروسازی معمولا دارای ترافیک بالا و سنگین هستند. با توجه به ریزش انواع روغن‌ها، گریس و حلال‌های صنعتی، نیازمند یک کفپوش مناسب و مقاوم نسبت به ضربه  و خوردگی سطح هستند. کفپوش صنعتی خودروسازی گزینه مناسبی برای این گونه مصارف است.

کفپوش اپوکسی به دلیل دارا بودن مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت شیمیایی خوب در برابر اسید، روغن‌ها، حلال‌ها و سایر مواد شیمیایی که جدا از مسائل فنی، ظاهری بسیار مدرن و شیک را دارا است. همچنین این کفپوش از سطح زیر خود در برابر سایش و فرسایش حفاظت می‌کند.

قیمت کفپوش اپوکسی صنعتی-قیمت اجرای کفپوش صنعتی-کفپوش اپوکسی رسام

کفپوش صنعتی در محیط‌های تجاری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و محبوبیت کفپوش های صنعتی که اخیرا طرفداران زیادی را به دلیل تنوع و کارایی بالا به خود جذب کرده است. به همین جهت در محیط‌های تجاری ازاین محصول استفاده  فراوانی می‌گردد که از مزایا‌ی این نوع کفپوش می‌توان به مورد زیر اشاره نمود:

1- تنوع بالا

2- استحکام بالا

3- آب‌بند بودن

4- زیبایی

5- سهولت در امر نظافت و نگهداری

6- مقاومت در برابر آتش

انواع کفپوش‌های اپوکسی صنعتی بر اساس کاربرد

کفپوش صنعتی با تردد بسیار سبک:

در محیط‌هایی مانند منازل و اداره‌جات که تردد بسیار سبک بوده می‌توان از کفپوش‌های دکوراتیو با ضخامت پایین استفاده نمود.

کفپوش‌ صنعتی با تردد سبک:

محیط‌هایی مانند پارکینگ‌ها که فقط خودرو‌های سواری روی آن تردد می‌نمایند می‌توان از کفپوش اپوکسی با ضخامت2 الی 3 میلی‌متر استفاده نمود.

کفپوش‌ صنعتی با کاربری سنگین:

در صنایعی که کاربرد‌های سنگینی نظیر لیفتراک و ماشین آلات صنعتی مورد استاده می باشد، می‌توان جهت استحکام از ضخامت بالای 3میلی‌متر استفاده نمود. همچنین جهت بالا بردن مقاومت کششی سطح می‌توان از توری پلیمری استفاده نمود.

کفپوش‌صنعتی با کاربری بسیار سنگین:

سالن‌هایی که کاربری بسیار سنگینی به لحاظ تردد و ترافیک را دارا هستند، می‌بایست از کفپوش اپوکسی با ضخامت 5میلی‌متر به بالا استفاده نمایند (به جهت دوام و طول عمر بیشتر ).

انواع کفپوش اپوکسی صنعتی براساس جنس مواد

کفپوش‌های صنعتی به دو دسته پلی‌آمین و پلی‌آمید تقسیم می شود. برای اعمال کفپوش از پرایمر پلی آمید که نسبت به پلی‌آمین رقیق‌تر بوده و نفوذپذیری بهتری به بتن دارد، استفاده می‌گردد.

برای لایه آستری و روکش نهایی از اپوکسی پلی‌آمین که مقاومت بیشتری نسبت به پلی‌آمید دارد، استفاده می‌گردد. همچنین برای خط‌کشی روی کفپوش و رنگ‌آمیزی دیواره از اپوکسی پلی‌آمید استفاده می‌گردد.

کفپوش صنعتی پلی متیل متاکریلات

کفپوش یا سیلیکال از رزین متیل متاکریلات بر پایه اکرلیک بوده و جزء اصلی و اولیه متاکریلات است. سختی و استحکام این رزین با افزودن پودر سخت کننده پراکسید حاصل می‌گردد. این مواد جزء محکم‌ترین و سخت‌ترین پلیمر‌ها با شفافیت بالاتر از شیشه و سطحی براق، صیقلی و مقاوم در برابر عوامل جوی است.

صفحات پلی‌متیل متاکریلات مقاومت قابل توجهی در برابر عوامل خورنده و اشعه ماوراءبنفش دارند. همچنین از خواص اپتیکال و سطح شفاف فوق‌العاده‌ای برخوردارند که در عین حال از نظر استحکام در برابر ضربه از شیشه مقاوم‌تر هستند. همچنین دارای مقاومت کششی و الکتریکی خوب و درصد جذب رطوبت بسیار کم هستند.

کاربرد اپوکسی صنعتی پلی متیل متاکریلات :

1- سردخانه‌ها

2- انبار ها و کارگاه‌ها

3- آشپزخانه‌های صنعتی

4- کارخانه‌های صنایع غذایی

5- صنایع داروسازی

6- مراکز بهداشتی

7- صنایع نساجی

8- کارخانجات خودرو سازی و تعمیرگاه‌ها

از ویژگی‌های اپوکسی صنعتی پلی متیل متاکریلات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- قابلیت استفاده دوساعت پس از اجرا

2- دارای خاصیت خود ترازی بالا

3- قدرت چسبندگی بالا

4- مقاومت بسیار بالا در برابر اسید‌های آلی

5- مقاومت عالی در برابر خراشیدگی و اشعه ماوراءبنفش

6- دارای قابلیت ارتجاعی

7- قابلیت اجرا بر روی سطوح سیمانی، بتنی، سرامیکی، سنگ و آسفالت

8- مقاومت شیمیایی بالا درمقابل حلال‌ها و عوامل خورنده

 استفاده از کفپوش صنعتی در مراکز آموزشی

کفپوش مورد نیاز در مراکز آموزشی بخاطر کاربرد خاص خود، باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد. به طور مثال در قبال سایش و فرسودگی، خراشیدگی و استهلاک، در برابر شستشو، مصرف و استعمال، پایداری و مقاومت خوبی داشته باشد.

سیستم کفپوش صنعتی مراکز آموزشی متناسب به نوع تولید و نوع بهره‌برداری و یا هر آیتم تاثیر گذار دیگری باید طراحی و مهندسی گردد. به طوری که در مقابل مواد شیمیایی نیز مقاومت مناسبی داشته باشد.

استفاده از کفپوش صنعتی در صنایع هوافضا

صنایع هوافضا و فرودگاهی به دلیل مسائل امنیتی امکان تعمیر و ترمیم مکرر کفپوش را ندارد. به همین جهت می بایست کفپوش صنعتی انجام شده در این صنایع، دارای طول عمر بالا، مقامت در برابر ضربه و مقاومت شیمیایی زیاد در مقابل حلال‌ها و خورنده‌ها باشد. شرکت کفپوش برتر برای صنایع هوا‌فضا از کفپوش صنعتی با فرمول خاص طراحی شده توسط مهندسان این شرکت بهره‌مند میگردد.

7- کفپوش اپوکسی صنعتی پارکینگی

 امروزه با توجه به ازدیاد خودروهای سواری و همچنین ایجاد مرکز خرید‌‌های بزرگ، نیازمندی به پارکینگ‌های عمومی و بزرگ، بیش از گذشته حس میگردد و همچنین با احداث پارکینگ‌های بزرگ نیاز به کفپوش متناسب با کاربری پارکینگی است. کفپوش اپوکسی صنعتی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کف پارکینگ است.

مزایای کفپوش اپوکسی پارکینگی:

1- امکان ایجاد هرگونه خط کشی و طراحی علائم بر روی سطح

2- کفپوش اپوکسی صنعتی مطلقا جذب ندارد (نه آب نه روغن)

3- چسبندگی کفپوش اپوکسی صنعتی پارکینکی به کف بسیار بالا است.

4- زیبایی و سهولت در امر شستشو

5- یکپارچه و بدون درز

6- کفپوش اپوکسی صنعتی پارکینگی سبب افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش می‌گردد.

مزایای اپوکسی صنعتی-کفپوش اپوکسی اسدی-اجرای اپوکسی اسدی

مزایای کفپوش اپوکسی صنعتی چیست؟

اولین ویژگی کفپوش اپوکسی حفاظت آن از سطح زیر خود در برابر سایش و فرسایش است. این ماده یک سطح تمیز، یکدست و بدون درز ارائه می‌دهد. جالب است بدانید اپوکسی هرگز گرد و غباری از خود ایجاد نمی‌کند.

کفپوش اپوکسی دارای مقاومت مکانیکی بالایی است و می‌تواند حدود 5 تا 6 تن بار را تحمل کند. علاوه بر این، اپوکسی دارای مقاومت شیمیایی خوبی در برابر اسید، قلیا، حلال و سایر مواد شیمیایی است. جدا از مسائل فنی ظاهر کفپوش اپوکسی بسیار مدرن، شیک و زیباست.

جهت اجرای این کفپوش هیچ‌گونه محدودیت در مورد رنگ بندی وجود ندارد. ویژگی کاربردی کفپوش‌ها قابلیت خط کشی و علامت‌گذاری آن است. در نهایت باید بگوییم که تمیزکاری کفپوش‌های اپوکسی بسیار راحت است و شما هیچ‌گونه نگرانی در زمینه شستشوی آن نخواهید داشت.

کاربرد کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی صنعتی رایج‌ترین نوع از کفپوش‌های صنعتی محسوب می شود. اپوکسی کف دارای مزایای عمده‌ای است که عموما در صنایع زیر استفاده می‌گردد:

1- تولید قطعات کامپیوتر و آی تی

2- صنایع خودروسازی

3- انبارداری

4- صنعت مواد شوینده

5- صنایع آب و فاضلاب

6- نفت، گاز و پتروشیمی

7- داروسازی

8- پارکینگ‌ها

ویژگی های کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی صنعتی از دو جزء اصلی رزین پلی‌آمین و هاردنر(سخت کننده) سیکلوآلیفاتیک تشکیل می‌گردد.

رزین و هاردنر به نسبت مشخصی باهم ترکیب شده و روی سطح اجرا می‌گردد. طی واکنش شیمیایی به یک کفپوش سخت و مقاوم در برابر تخریب تبدیل می‌‌گردد.

از ویژگی‌های کفپوش صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- چسبندگی خوب به بتن

2- مقامت مکانیکی خیلی بالا

3- مقاومت شیمیایی بالا

4- مقاومت سایشی بالا در شرایط پر‌تردد

5- مقاومت بالا در برابر اسیدها، مواد قلیایی و خورنده‌ها

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی

1- اعمال ساب الماسه خشک بر روی سطح(کل سطح) به منظور زبر کردن و زدودن هرگونه کثیفی و چربی

2- اعمال لایه پرایمر اپوکسی جهت افزایش چسبندگی کفپوش به سطح بتن به عنوان اولین لایه

3- اعمال لایه الیاف پلیمری بر روی سطح ب منظور بالا بردن مقاومت فشاری، کششی، خمشی و کاهش ریسک انتقال ترک‌ها و درز‌های ژون به سطح اپوکسی

4- اعمال 2 الی 3 دست ماستیک اپوکسی به عنوان تسطح کننده، جهت هموار ساختن سطح بتن یا چسبندگی بالا به پرایمر استفاده می‌گردد. همچنین استفاده از پودر سیلیس به همراه ماستیک اپوکسی باعث افزایش مقاومت مکانیکی سطح می‌گردد.

5- اعمال ساب نرم و ماستیک تسطیح کننده نهایی قبل از روکش

6- اعمال لایه روکش نهایی (تاپ کوت) به صورت یکپارچه و بدون درز

7- انجام خط‌کشی بنا به نیاز کارفرما

سوالات متداول کفپوش اپوکسی صنعتی

1- آیا ریختن روغن و یا دیگر مواد شیمیایی بر سطح کفپوش اپوکسی صنعتی آسیبی به کفپوش می‌رساند؟

با توجه به مقاومت بالای شیمیایی کفپوش اپوکسی صنعتی، این کفپوش در برابر ریختن روغن و مواد شیمیایی دچار مشکل نخواد شد.

ولی به جهت ازدیاد طول عمر کفپوش، بهتر است بعد از ریختن روغن و مواد شیمیایی این مواد را از روی سطح پاک کرده، با شوینده مناسب سطح را شستشو دهیم. با این روش می‌توانیم عمر کفپوش خود را بالاتر ببریم.

2- اجرای کفپوش‌های اپوکسی صنعتی به چه مدت زمان نیاز دارد؟

کفپوش اپوکسی صنعتی جهت اعمال بر روی کف، نیاز به چندین روز زمان جهت اجرا را دارا هستند.

به طور کلی اگر هر مرحله از کفپوش را یک روز در نظر بگیریم:

1- مرحله کفسابی

2- تمیزکاری و جارو برقی

3- پرایمر اپوکسی

4- آستری اپوکسی

5- بتونه‌کاری

6- روکش نهایی

در حالت نرمال اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی برای متراژ 1000 متر، 6 روز زمان می‌برد.

قیمت کفپوش های اپوکسی صنعتی

 

قیمت برای هر متر مربع

متراژ مورد نظر

ضخامت

نوع کفپوش

ردیف

170 هزار تومان

حدود 1000 مترمربع

حدود 2 میلیمتر

اپوکسی صنعتی و پارکینگی

1

230 هزار تومان

حدود1000 مترمربع

حدود 3  میلیمتر

اپوکسی صنعتی و پارکینگی

2

280 هزارتومان

حدود 1000 مترمربع

حدود 3  میلیمتر

اپوکسی داروییی و آنتی باکتریال

3

350 هزارتومان

حدود 1000 مترمربع

حدود 4  میلیمتر

اپوکسی آنتی استاتیک کانداکتیو

4

210 هزارتومان

حدود 1000 مترمربع

حدود 2 میلیمتر

کفپوش پی یورتان

5

280 هزارتومان

حدود 1000 مترمربع

حدود 3  میلیمتر

کفپوش پلی یورتان

6

5/5 - (2 امتیاز)
.