کفپوش اپوکسی سالن های تولید و انبار

کفپوش اپوکسی سالن های تولید و انبار

انتخاب یک کفپوش مناسب برای کسب و کار‌ها همواره یکی از دغدغه‌هایی است که مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. ملاک‌های گوناگونی برای انتخاب بهترین کفپوش اپوکسی وجود دارد. به همین منظور زمانی که صحبت از تاسیسات تولیدی و انبار‌ها می‌شود، این حساسیت‌ها در انتخاب کفپوش مناسب، بیشتر می‌گردد. از آنجایی ک سالن‌های تولید و انبار معمولا مقادیر زیادی سایش و پارگی را تحمل می‌نمایند و در برابر مواد شیمیایی قرار می‌گیرند، باید از کفپوش اپوکسی سالن های تولید و انبار استفاده نماییم. کفپوش اپوکسی سالن‌های تولید و انبار معمولا باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در برابر ماشین آلات سنگین و هر گونه خراشیدگی عملکرد مناسبی از خود نشان دهند.

توجه داشته باشید که انتخاب یک کفی مناسب یک نوع سرمایه‌گذاری برای اتفاقات و مشکلات آینده می‌باشد. از آنجایی که کفپوش‌های اپوکسی تنوع بسیاری دارند و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند، بنابراین بهتر است در انتخاب و خرید بهترین نوع آن زمان مناسبی صرف کنید. تیم کفپوش برتر رسام امروز قرار است عمدتا به چندین عامل مهم برای خرید بهترین کفپوش اپوکسی سالن های تولید و انبار اشاره نماید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در خصوص این نوع کفپوش‌ها و هزینه‌ی آن‌ها کسب نمایید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا کفپوش اپوکسی سالن های تولید و انبار را معرفی کنیم.

خصوصیات کفپوش اپوکسی مناسب برای سالن های تولید و انبار

خصوصیات کفپوش اپوکسی سالن های تولید و انبار

شاید برایتان سوال باشد که تفاوت کفپوش‌های دیگر با کفپوش اپوکسی سالن‌های تولید و انبار در چیست؟ در این خصوص باید به مقاومت کفپوش اپوکسی‌های تولید و انبار اشاره نماییم. این کفی‌ها در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند. همینطور از نظر ایجاد سایش و خراشیدگی معمولا کمترین آسیب را می‌بینند. در برابر مواد شیمیایی مانند اسیدها ، بازها ، حلال ها و مواد این چنینی واکنش مناسب از خود نشان می‌دهند.

به طور کل می‌تواند گفت که این اپوکسی‌ها از جهات گوناگونی با سایر کفپوش‌ها تفاوت دارند. همین سبب شده است که به انتخابی مناسب برای سالن‌های تولیدی و انبارها تبدیل شوند. البته توجه نمایید که این کفپوش اپوکسی‌ها در برابر آب و رطوبت نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهند و از نفود کوچک‌ترین مواد مانند روغن ، باکتری و … به سطح زیرین و لایه‌ی اصلی کف اپوکسی جلوگیری می‌نمایند.

مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی صنعتی برای انبارها

مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی صنعتی برای انبارها

معمولا برای محیط‌های صنعتی از کفپوش اپوکسی‌های صنعتی استفاده می‌نمایند. انتخاب کفپوش اپوکسی صنعتی برای انبار‌ها نیز به این دلیل است که این کفی ها بهترین نوع از کفپوش‌ها برای این نوع صنایع هستند. کفپوش اپوکسی صنعتی به دلیل مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد تبدیل به یک محصول پرکاربرد شده است. از ویژگی‌های این کفپوش‌ها باید به قابلیت دو جزئی بودن آن اشاره کرد. پایه این کفپوش‌های صنعتی بدون حلال است که در همین حال چسبندگی خوبی در برابر سطوح مختلفی مانند بتن، فولاد، سنگ و … از خود نشان داده است.

قابل درک است که امروزه به دنبال کفپوش اپوکسی باشید که هم از نظر مقاومتی برایتان مناسب باشد و هم از ظاهری زیبا و مناسب داشته باشد. شما می‌توانید بهترین نوع کفپوش اپوکسی سالن‌های تولید و انبار‌هایتان را از مجموعه کفپوش برتر رسام تهیه نمایید. اگر فکر می‌کنید که هنوز از ویژگی‌های این نوع کفی اطلاعات کافی ندارید بهتر است که به موارد ذیل توجه نمایید:

  • مقاوم در برابر سایش و ساییدگی
  • ضد آب
  • ایمنی
  • ظاهری زیبا و چشم نواز
  • قابلیت شست و شو و نظافت آسان
  • نفوذ ناپذیر
  • مقاومت
  • در برابر فشار و ضربه
  • بادوام

چرا کفپوش اپوکسی برای انبار دارویی و بهداشتی ایده آل است؟

هنگامی که ما درباره‌ی کفپوش‌های کارخانه و انبار‌هایی که در زمینه دارویی و بهداشتی درحال فعالیت هستند صحبت می‌نماییم، باید به یک نکته‌ی بسیار مهم توجه نماییم؛ آن هم مواد شیمیایی و آلایند‌های اسیدی است. زمانی که در محیط، ما از این مواد استفاده می‌کنیم لازم است که به فکر یک کفپوش اپوکسی مناسب برای انبارهایمان باشیم. زیرا که تمامی محیط‌هایی مربوطه به صنایع دارویی و بهداشتی باید شرایط ایده‌آل‌تری نسبت به سایر مکان‌ها داشته باشند.

مقاومت این نوع کفپوش اپوکسی‌ها در برابر تنش های مکانیکی ناشی از عبور و مرور وسایل مخصوص انبارها و همچنین تردد کارکنان، سبب شده که انتخابی مناسب برای محیط‌های این چنینی باشند.  البته بهتر است که در انتخاب کفپوش اپوکسی مناسب خود، به برخی معیارها مانند اسیدی بودن مواد شیمیایی‌تان، میزان حرارت مورد استفاده و رطوبت محیط توجه ویژه‌ای داشته باشید. با مشخص بودن این معیار‌ها شما می‌توانید که کفپوش مناسب سالن‌های تولید و انبار خود را تهیه نمایید.

هزینه اجرای کفپوش اپوکسی مناسب برای سالن های تولید و انبار

هزینه اجرای کفپوش اپوکسی سالن های تولید و انبار

یکی از مسائلی که امروزه اغلب مشتریان ما درباره‌ی آن کنجکاو هستیند اطلاع از هزینه اجرای کفپوش اپوکسی سالن‌های تولید و انبار است. هزینه اجرای انواع خدمات کفپوش اپوکسی تیم کفپوش برتر رسام را شما می‌توانید در منوی سایت ما از بخش خدمات مشاهده نمایید. همچنین اگر می‌خواهید از هزینه انواع کفپوش‌های اپوکسی مطلع کردید نیز در بخش قیمت کفپوش اپوکسی می‌توانید اطلاعات مورد نیازتان را کسب نمایید. قیمت کفپوش‌ها در تولیدی‌ما بسیار مناسب و به صرفه است.

البته به دلیل تغیرات روزافزون قیمت دلار و مسائل این چنینی، قیمت‌ها همواره درحال تغییر است. برای قیمت گذاری کفپوش اپوکسی به مسائلی همچو جنس، رنگ، کیفیت مواد و … توجه می‌شود. با وجود همه‌ی این مسائل شرکت کفپوش برتر رسام این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان استعلام دقیق قیمت کفپوش اپوکسی ضد ضربه را کسب نمایید. همینطور شما عزیزان می‌ توانید با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل  نمایید تا از قیمت انواع کفپوشی اپوکسی مطلع گردید.

جمع بندی

داشتن یک خرید مناسب برای بهترین کفپوش اپوکسی سالن‌های تولید و انبار، کاری دشوار نیست. اما نیازمند داشتن اطلاعات و راهنمای خوب است. تیم کفپوش برتر رسام با کادر مجرب و مشاورین با تجربه در این زمینه شما را در انتخاب یک خرید مناسب همراهی می‌کند. اگر شما نمی‌دانید که از چه نوع کفپوش اپوکسی در اجراسازی پروژه‌های خود استفده نمایید، بهتر است که با همکاران تیم مجموعه کفپوش برتر رسام تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شما با خرید و انتخاب کفپوش اپوکسی‌ مناسب و صنعتی می‌توانید یک پوشش محافظتی را برای سطح کفی محیط کاری خود ایجاد نمایید. این کار علاوه بر مقاوم سازی سطح مورد نظرتان، می‌تواند جلوه‌ی بسیار خوبی به نمای شما دهد.

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.