قیمت کفپوش اپوکسی

قیمت انواع کفپوش های اپوکسی در شرکت رسام

قیمت کفپوش اپوکسی بر اساس ضخامت

کفپوش اپوکسی پلی یورتان با ضخامت 3میلیمتر
0 هزار تومان
کفپوش اپوکسی پلی یورتان با ضخامت 2میلیمتر
0 هزار تومان
کفپوش اپوکسی صنعتی و پارکینگ با ضخامت 2میلیمتر
0 هزار تومان
کفپوش اپوکسی صنعتی و پارکینگ با ضخامت 3میلیمتر
0 هزار تومان
کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک کانداکتیو با ضخامت 4میلیمتر
0 هزار تومان
کفپوش اپوکسی دارویی و آنتی باکتریال با ضخامت 3میلیمتر
0 هزار تومان

آیا کفپوش های اپوکسی رزینی واقعاً ارزش قیمت را دارند؟

اغلب اوقات همه چیز به نتیجه نهایی مربوط می شود. و در این اقتصاد فشرده، بودجه ها تا حد خود کم و زیاد می گردد.

هزینه در هنگام ساخت یا بازسازی یک مکان تجاری مهم است. هر جنبه ای از ساخت و ساز باید از نظر هزینه و فایده آن در نظر گرفته شود. وقتی نوبت به پروژه کف سازی شما می رسد، به یک راه حل کف تجاری یا صنعتی نیاز دارید که هم مقرون به صرفه و هم قابل اعتماد باشد. با این حال، گاهی اوقات، این دو چیز در تضاد هستند، و شما باید بدانید که چرا پرداخت بیشتر از قبل منجر به صرفه جویی در پول کسب و کار شما شده است.

کفپوش اپوکسی گزینه ارزان

خبر خوب این است که کفپوش اپوکسی پایه یکی از گزینه‌های ارزان‌تری است که ممکن است برای کفپوش در نظر بگیرید. گفته می شود، با توجه به نیازهای خاص، قیمت می تواند افزایش یابد و افزایش خواهد یافت.

نوع اپوکسی مورد استفاده و ترکیبات اپوکسی سفارشی ممکن است. شامل محافظت بیشتر در برابر نشت مواد شیمیایی، یا مقاومت ضد میکروبی بیشتر، مقاومت در برابر لغزش و خواص مشابه در صورت لزوم باشد که بر هزینه نهایی تأثیر می گذارد. اما باز هم، این می تواند در درازمدت مقرون به صرفه تر باشد و مزایای آن بسیار بیشتر از قیمت افزایش یافته باشد و در نهایت هزینه را توجیه می کند.

راه حل های کف رزینی گزینه ای مقرون به صرفه برای فضاهای تجاری و صنعتی هستند

برای به دست آوردن پول بیشتر، باید کف مناسب را از انتخاب مواد کفپوش اپوکسی، نصب پوشش اپوکسی یا تعمیر اولیه، مهندسی کنید. پوشش‌های بتنی و سیستم‌های کف رزینی در برابر آسیب‌های فیزیکی بسیار مقاوم هستند. و می‌توانند حتی ترافیک سنگین را از محیط‌های کاری متحرک و وسایل نقلیه سنگین مدیریت کنند.

اگرچه هیچ چیز تخریب ناپذیر نیست، اما نوع مناسب پوشش کف اپوکسی ماندگاری بیشتری دارد. و در برابر آسیب‌ها و آسیب‌پذیری‌هایی که می‌تواند افراد و کسب‌وکار شما را در معرض خطر قرار دهد، مقاوم‌تر خواهد بود.

کفپوش اپوکسی

از بسیاری جهات، بهترین انتخاب برای کفپوش های تجاری، نوعی پوشش رزینی روی بتن است. پوشش‌های رزینی ماندگاری طولانی دارند و می‌توانند در برابر سختی‌های کارهای سنگین و ترافیک مقاومت کنند. بر خلاف سایر گزینه‌های کفپوش معمولی مانند تخته‌ها، کاشی‌ها یا وینیل. سوال این است که کدام نوع پوشش رزینی برای کسب و کار شما بهترین است.

ملاحظات اولیه هزینه کفپوش اپوکسی
کفپوش سنگ زنی

در حالی که به راحتی می توان گفت که مقرون به صرفه بودن عامل محرک در اکثر تصمیم گیری های کف تجاری است. به نفع شماست که عواملی را که بر طول عمر و دوام تأثیر می گذارند در نظر بگیرید. تنها راه برای درک واقعی ارزش یک طبقه، ایجاد یک سیستم کف تجاری یا صنعتی است که بتواند در برابر عناصر محیط خاص خود مقاومت کند.

تنها در این صورت به راه حل پایداری که می خواهید دست خواهید یافت. ملاحظات هزینه کفپوش اپوکسی زیر را به عنوان یک نقطه پرش در نظر بگیرید. تا به شما کمک کند تعیین کنید چه مواد افزودنی لازم ممکن است برای مهندسی راه حل مناسب مورد نیاز باشد.

1- حساسیت به آسیب فیزیکی

پس از نصب، شما با یک طبقه تجاری براق و بی عیب و نقص جدید باقی خواهید ماند. اما یک یا دو سال بعد چگونه به نظر می رسد؟ رها شدن اشیاء پایدار و تراوش مواد آلی به زیرلایه می تواند در نهایت باعث خوردگی یا تخریب کف شما شود. ارزان‌ترین گزینه ممکن است در نهایت برای شما بسیار بیشتر از آنچه که چانه‌زنی کرده‌اید هزینه داشته باشد.

مصالحی مانند کاشی و سرامیک برای نصب ارزان هستند، اما به راحتی آسیب می بینند و باید مرتباً تعمیر شوند. یک سطح صمغی سخت مانند کفپوش اپوکسی ممکن است در جلو کمی گران‌تر به نظر برسد. اما یک پوشش کف بادوام نیاز شما به تعمیرات و تعویض را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

قیمت کفپوش اپوکسی-قیمت اجرای کفپوش اپوکسی-اپوکسی-کفپوش پلی یورتان

2- اثر کثیفی روی کفپوش

در یک دنیای ایده‌آل، کفپوش‌ها به‌طور صحیح و منظم با جاروها، ضدعفونی‌کننده‌های با دمای بالا، یا صاف‌کاری می‌شوند. تا از ایجاد زخم در ظاهر آن خراش‌های بد جلوگیری شود. به جز یک چیز، ما معمولاً در یک دنیای “ایده آل” زندگی نمی کنیم. تجمع کثیفی نه تنها زشت نیست، بلکه می تواند مستقیماً به مواد کفپوش آسیب برساند. یک بار دیگر کارایی سیستم کف انتخابی را به خطر می اندازد.

درک نیازهای تعمیر و نگهداری شما و همچنین نگهداری واقع بینانه باید به پیمانکار کف کمک کند. تا سیستم کفپوشی را که برای روال خاص شما مناسب است مهندسی کند. باز هم، ممکن است در نگاه اول ارزان ترین گزینه نباشد، اما احتمالاً خطر آسیب و خطرات ایمنی را در دراز مدت کاهش می دهد.

3- مقاومت شیمیایی

اینجاست که می‌توانید پول‌های کلان را خرج کنید. و نه لزوماً روی زمین، بلکه در مورد عواقب خطراتی که در انتخاب راه‌حل نادرست کمین می‌کنند. از خطرات زیستی گرفته تا آلودگی مواد غذایی، هرگز نباید مقاومت شیمیایی را نادیده بگیرید. سیستم‌های بدون درز مانند پوشش کف اپوکسی برای جلوگیری از کپک زدن و سرایت در ترک‌ها و شکاف‌ها ایده‌آل هستند.

اما فرمول شیمیایی افزوده شده بیشتر از پاک‌کننده‌های خشن که سطح را خورده می‌کنند، و رواناب در برابر خواص خورنده اسیدی و مشابه در آزمایشگاه‌ها و تأسیسات تولیدی محافظت می‌کند. بدون آن، شما در معرض خطر نگرانی‌های ایمنی متعددی قرار می‌گیرید که به راحتی می‌تواند منجر به محصول آلوده، خطری برای کارکنان و مشتریان، و تعطیلی کامل آژانس‌های نظارتی و بازرسان دولتی و محلی شود.

4- ملاحظات طراحی

انتخاب یک کفپوش متناسب با زیبایی شناسی شما نیز مهم است. بسیاری از مردم سبک بتن صیقلی را دوست دارند، اما گزینه های زیادی برای پوشش کف وجود دارد که شامل اپوکسی متالیک، پوسته های تزئینی، رنگ های رنگارنگ اپوکسی و غیره می شود.

قیمت اپوکسی در شرکت اپوکسی برتر رسام

در شرکت کفپوش اپوکسی برتر رسام، تمامی مواد جهت تولید کفپوش های اپوکسی از بهترین اجناس و زیر نظر متخصصین امر تولید اپوکسی و با بهترین قیمت ها انجام می گردد.

شما مشتریان عزیز و گرامی میتوانید با مراجعه به دفتر شرکت و یا استعلام از عزیزانی که قبلا با این شرکت کار کرده‌اند به راستی آزمایی و تعهد ما پی ببرید.

شرکت کفپوش اپوکسی برتر رسام با نمونه کارهای زیبا و مستحکم در محیط‌های بزرگ همواره نام خود را در بین تولید کننده‌ها و اجراکنندگان اپوکسی مطرح کرده است.

منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

کفپوش اپوکسی-قیمت اجرای کفپوش اپوکسی-قیمت فروش اپوکسی
Rate this page
.