کفپوش منعطف پلی یورتان

 کفپوش های پلی یورتان ورزشی

 

کفپوش منعطف پلی‌یورتان در اپوکسی برتر رسام، در زمین‌های ورزشی روباز و بسته‌ای که نیاز به سطوح بدون درز است. می توان از این نوع کفپوش بهره جست.

کفپوش‌ها، خواص الاستیسیته و کشسانی بالایی دارند. این کفپوش به دلیل سطح نرم و انعطاف پذیری بالایی که دارد، موجب به حداقل رسیدن آسیب دیدگی ورزشکاران به هنگام زمین خوردن می‌گردد. همچنین به دلیل چسبندگی مناسب بر روی سطوح بتنی، فلزی، آسفالت، موزاییک و … قابل اجرا هستند.

Implementation of sports polyurethane flooring کفپوش منعطف پلی یورتان

از جمله کفپوش‌های صنعتی که از رزین پلی‌یورتان و هاردنر ایزوسیانات ساخته شده است. برای سالن‌های ورزشی است. از این کفپوش‌ها در مواقعی استفاده می‌گردد که نیاز به کف، با خاصیت انعطاف‌پذیری است.

 از این رو اجرای این نوع کفپوش‌ها  کاربرد وسیعی در مراکز ورزشی دارد. زیرا در برابر ضربه و سایش مقاوم بوده و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

Polyurethane sports flooring کفپوش منعطف پلی یورتان

خواص محصولات ورزشی اپوکسی برتر رسام

کفپوش منعطف پلی‌یورتان ضمن داشتن خواص عمومی کفپوش‌های اپوکسی، به دلیل داشتن مقاومت UV در محیط‌های سرباز و در معرض نور آفتاب نیز قابلیت اجرا دارند. ضمنا از انعطاف‌پذیری قابل توجه‌ای نیز برخوردار هستند، که این خصوصیت آنها را به پوششی مناسب در اماکن ورزشی تبدیل می‌کند.

این مدل کف‌های ورزشی  به صورت یکپارچه و بدون درز قابل اجراست. چسبندگی فوق‌العاده روی سطوح بتونی، سرامیک و غیره داشته و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و شوینده، اشتعال، قارچ و باکتری است. به سهولت تمیز شده و نگهداری آن بسیار ارزان و ساده است.

لازم به ذکر است امکان خط کشی و طراحی بر روی کفپوش مورد نظر وجود داشته و در رنگ‌های مختلف قابل اجراست.

گروه تخصصی کفپوش برتر آماده فروش و ارائه انواع خدمات اپوکسی به شما عزیزان است.

Rate this page
.