کفپوش آنتی استاتیک

کفپوش آنتی استاتیک

کفپوش آنتی استاتیک

آماده سازی اولیه برای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

برای آماده‌سازی بصورت مکانیکی، اول از چربی‌گیر مناسب برای از بین بردن پولیش‌ها، موم‌ها، گریس‌ها، روغن‌ها و مواد آلوده‌کننده استفاده می کنیم.

گرد و غبار و زباله‌ها با تجهیزات خلاء از بین می روند.

روش های کاربرد اپوکسی آنتی استاتیک

 

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک-قیمت اجرای کفپوش های انتی استاتیک

 

5 لایه آرایش کفپوش های آنتی استاتیک

آماده سازی سطح

تمام سطح می بایست خشک، تمیز، سالم و پاک گردند. برای آماده‌سازی سطوح از آسیاب‎های سطحی و شات‌بلاست کمک میگیریم. قبل از اینکه از پرایمر استفاده کنیم، سطح می بایست تمیز و پاک گردد.

پرایمینگ

پرایمر قبل از هم زدن و مخلوط شدن با هم کاملاً مخلوط گردند.

به آرامی با مته با سرعت کم مخلوط کرده و حداقل 4 دقیقه هم می زنیم. در ادامه پرایمر بر روی سطوح خشک بتن توسط برس غلتک می گردد.

قراردادن نوارهای مسی

نوارهای مسی با عرض و ضخامت‌های مشخص شده قرار داده می شود. اول کاغذهای کره را برمیداریم و بعد جهت چسبنده نوارها دیده می شود. نوار خودچسب را در فاصله‌های 1متر الی 4 متری به صورت طول و عرض بر سطح پاک شده پرایم بچسبانید.

نزدیک به دیوار، نوار خودچسب را به فاصله 6سانتی از دیوارها بچسبانید. در انتهای اتاق‌ها، نوارهای مسی می بایست برای اتصال زمین به سمت بیرون هدایت داده شود.

پوشش پایه

این یک سیستم خودتراز سه‌جزیست که به رنگ مشکی طبیعی است. پوشش پایه می بایست بعداز خشک شدن پرایمر اعمال گردد. بیشتر بین 6 الی 8 ساعت بعداز پرایمر استفاده می گردد.

 

قیمت اپوکسی-کفپوش اپوکسی-کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

 

روکش

تاپ کت یک سیستم خود تراز سه جزئی است.

طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای آن موجود است و برای انتخاب بهترین رنگ مناسب برای یک محیط خاص باید با بخش فنی تماس بگیرید.

تاپ‌کوت درست بعد از خشک شدن بیس‌کت اعمال گردد. برای استفاده از روکش باید حداقل 12 ساعت فاصله داشته باشید. زبر کردن سطح بیس کت خشک شده با استفاده از کاغذ سنباده برای چسباندن بهتر لایه رویی با پوشش پایه توصیه میگردد.

قبل از اعمال تاپ کوت سطح باید تمیز شود و از عاری بودن سطح از ذرات گرد و غبار اطمینان حاصل شود. روش اختلاط و کاربرد برای پوشش رویی و پوشش پایه مانند یک سیستم خود تراز معمولی رایج است.

مزایا و معایب

برای دیدن مزایا و معایب کفپوش‌های آنتی استاتیک به این صفحه مراجعه نمایید.

برای دیدن انواع کفپوش‌های اپوکسی و کفپوش های صنعتی به این صفحه مراجعه نمایید.

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.