ماستیک درزگیر پلی یورتان

ماستیک درزگیر پلی یورتان اپوکسی برتر

درزگیر پلی اورتان

ماستیک درزگیر پلی‌ یورتان‌ها به شکل‌های مختلف از جمله :

1- فوم‌‌های نرم

2- فوم‌‌های سخت

3- الاستومرها

4- ترموپلاستیک الاستومرها

5- رزین

6- رنگ

7- پوشش

در دنیا کاربرد دارند.

ماستیک درزگیر پلی یورتان-اجرای ماستینگ درزگیر پلی یورتان

کاربرد پلی اورتان

یکی از کاربردهای پلی اورتان‌ها، استفاده به عنوان پوشش لوله‌های مدفون در خاک با هدف حفاظت در برابر خوردگی است.

پلی اورتان مورد استفاده در این روش، از نوع 100% جامد و با مواد اولیه دو جزئی است. ولی نبایستی چسبندگی زیادی به سطح لوله از این پوشش توقع داشت.

پلی اورتان‌ها در شرایط کاربری خاص مانند دمای بالای خط لوله یا تعمیرات پوشش اصلی کاربرد دارند. کمتر به عنوان پوشش اصلی خطوط انتقال استفاده می‌گردند.

استفاده از پوشش‌های پلی اورتان جهت پوشش داخلی خطوط انتقال کاربرد بسیار محدودی دارند. به علت آزاد کردن ترکیبات سمی ایزوسیانات جهت پوشش داخلی توصیه نمی‌گردد. کاربرد ترکیبات پلی اورتان نیز به صورت پیوسته رو به توسعه است.

ماستیک‌های پلی اورتان و سیلیکون با توجه به خواص شیمیایی و مکانیکی خود دارای کاربردهای مختلفی هستند.

در کانال‌ها و مخازن آب و فاضلاب کف‌سازی سالن‌ها، پیاده‌روها، درز قطعات پیش ساخته و کلیه درزهایی که باید در برابر نفوذ آب و دیگر مایعات محافظت گردد و همچنین برای ساخت زیره کفش استفاده می‌گردد.

مشاوره

شرکت کفپوش اپوکسی برتر رسام اسدی با سابقه‌ای درخشان در امر کفپوش‌های اپوکسی، همچنین مجری انواع کفپوش تجاری اداری منازل صنعتی و بیمارستانی، آماده مشاوره یا شما عزیزان نسبت به خرید و استعلام قیمت برای اجرای کفپوش‌های محل مورد نظرتان است.

برای پی‌بردن به کارایی این مجموعه، ما شما را دعوت می‌کنیم، تا به قسمت گالری تصاویر این گروه مراجعه نمایید و با دیدن نمونه های انجام شده پی به کارکرد ما ببرید.

Rate this page
.