بتن سخت پودری

بتن ضد سایش/ پودر سخت کننده بتن

بتن سخت پودری ضدسایش یک نام بسیار کلی است که برای دایره بسیار وسیعی از انواع بتن ها و خصوصا کفپوش های بتنی به کار برده می شود.

کفپوش های بتنی با پایه سیمانی کفپوش هایی هستند که ماده اصلی تشکیل دهنده آنها سیمان و سنگدانه های طبیعی یا به عبارت دیگر بتن است.

کفپوش ضد سایش محصولی است که با استفاده از ژل میکروسیلیس تولید می شود.

 

 

بتن سخت پودری Hard powder concrete

 

 

همان طور که از نام آن نیز پیداست، این مدل کفپوش ها مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی محیطی دارد و البته در برابر عوامل مخرب داخلی بتن نیز مقاوم است.

به این ترتیب با استفاده از کفپوش ضد سایش عمر و دوام سازه افزایش می یابد و احتمال خرابی و هر گونه آسیب دیدگی به کمترین حد ممکن می رسد.

 

محصول پودر سخت کننده

پودر سخت کننده بتن یا پودر ضد سایش محصولی است که جهت ایجاد سطوح کف یکدست و صیقلی با مقاومت مکانیکی بالا به منظور مقاوم سازی در برابر ساییدگی و ضربه می باشد.

پودر سخت کننده بتن یا پودر ضد سایش با انجام پاشش پودر خشک یک سطح مقاوم ضد سایش برای بتن های تازه کف ایجاد می نماید.

این سیستم باعث تقویت پیوستگی سطحی رویه بتن به صورت یکپارچه می شود.

این روش برای کلیه اماکن صنعتی که در معرض ترافیک سنگین قرار دارند می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

بتن مقاوم در برابر سایش

زمینه فنی

اختراع حاضر مربوط به نوعی بتن مقاوم در برابر سایش است که عمدتاً در ساختمان‌های خروجی هیدرولیک، متعلق به کلاس بتن سازه‌های هیدرولیک استفاده می‌شود.

تکنولوژی پس زمینه همانطور که همه می دانند شدت عمومی بتن در درجه اول به برچسب و نسبت سیمان آب بتن سیمان استفاده شده بستگی دارد.

اما در شن و ماسه تکیه جریان سنگ سازه دریچه بتن بر اساس بار کششی به کوبش می خورد و باعث تخریب یا تخریب بار معلق می شود و شدت آسیاب ضد ضربه بتن و مقاومت آن در برابر فشار استحکام کششی رابطه آشکاری ندارد.

 بنابراین محتوای ترکیب بتن مواد مقاوم در برابر سایش و هر ماده تفاوت بسیار زیادی با بتن عمومی دارد.

 

کلام آخر اپوکسی برتر

گروه کفپوش اپوکسی برتر با نمونه کارهای فراوان در زمینه کفپوش سخت و با رضایتمندی مشتریان خود همواره سعی در آن داشته تا در زمینه کیفیت  و کارایی کفپوش های اپوکسی در سطح اول ایران حرفی برای گفتن داشته باشد.

متخصصین کفپوش اپوکسی برتر آماده راهنمایی شما عزیزان کارفرما و مالکان می باشد.

منتظر تماس شما هستیم. شماره های تماس ما 091227308940215588930002155889200

Rate this page
.