کفپوش اپوکسی آنتی داست

کفپوش اپوکسی آنتی داست

کفپوش اپوکسی آنتی‌ داست نوعی از کفپوش‌های اپوکسی است که ضد گرد و غبار است. این به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون خاصی است که در ساخت این کفپوش اپوکسی‌ها به کار رفته است. به طور کل مواد این پوشش‌ها از پایه رزین و هاردنر اپوکسی است و ترکیب این مواد با یکدیگر به خوبی می تواند محصولی را ایجاد نماید که دافع گرد و غبار محیط باشد.

به دلیل چسبندگی بسیار زیاد این اپوکسی بر روی سطوح مختلف مانند، سنگ، چوب، بتن، فلزات و … می‌توان از آن در صنایع مختلفی استفاده کرد. همانطور که در جریان هستید بستر کف یکی از مهم‌ترین نقاط یک سازه است و توجه نداشتن به آن در مدت زمان طولانی، سبب آسیب‌های جدی و جبران ناپذیر می‌شود. به همین دلیل بهتر است از ابتدا کف مناسب با محیط خود را تهیه نمایید.

شما می‌توانید با تهیه کفپوش اپوکسی آنتی داست قدم بزرگی را در مسیر پاکیزگی و تمیزی محیط خود بردارید. ما در ادامه‌ی این مقاله قرار است شما را به طور کامل با این کفپوش اپوکسی آشنا نماییم و به بررسی امتیازات، ویژگی‌ها و  قیمت آن بپردازیم. تیم کفپوش برتر رسام امروز قرار است هر آنچه لازم است که شما درباره‌ی این محصول بدانید را در اختیارتان قرار دهد.

کفپوش اپوکسی آنتی داست چیست؟ + مشخصات و ویژگی ها

از لحاظ ساختار کفپوش آنتی داست از دو نوع ماده رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی تشکیل می‌شود. این مواد شیمیایی موجب گردیده که هدایت الکتریسیته ساکن از سطح روکش به منابع تخلیه الکتریسیته ساکن، امکان پذیر شود. وجود این خصوصیات فیزیکی مکانیکی در این اپوکسی سبب شده است که از این محصول در کلیه سطوحی که هدایت الکتریسته ساکن در آن‌ها بسیار دارای اهمیت است، استفاده گردد. البته درست است که این کفپوش‌ها ضد گرد و غبار هستند اما این موضوع سبب نمی‌شود که شما نتوانید در محیط و مکان‌های دیگر از آن استفاده کنید.

مقاومت و استحکام کفپوش اپوکسی آنتی داست سبب می‌شود که با قرار گرفتن در مکان‌هایی که فشار بسیار زیادی روی آن اعمال می‌شود، ترک برندارد و دچار خوردگی نشود. اگرچه این کفپوش‌ها در برابر اعمال نیرو از خود مقاومت نشان می‌دهند اما لازم است که به صورت اصولی به اجرا در بیایند تا استحکام خود را حفظ نمایند.

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی آنتی داست

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی آنتی داست

برای اجرای کفپوش اپوکسی آنتی داست شما لازم است که اجراسازی آن را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. مجموعه‌ای که با سابقه‌ی زیاد در این زمینه بتواند به اجراسازی کفپوش‌ها و خدمات مورد نیاز شما بپردازد. در این زمینه تیم کفپوش اپوکسی برتر رسام می‌تواند برای پروژه‌های شما بهترین انتخاب باشد. مهندسین و کارشناسان مجموعه‌ی کفپوش برتر رسام با به کارگیری از ابزار آلات مناسب و روش‌های به روز دنیا، بهترین پروژه را به شما تحویل خواهند داد.

 

بیشتر بخوانید: مراحل اجرای اپوکسی کف

 

مهندسین مجموعه در ابتدا برای آن که پروژه‌ی شما کیفیت بالاتری را کسب نماید، به آماده سازی اولیه سطح کف می‌پردازند. این قسمت یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای کفپوش اپوکسی است که نیازمند آن است که به آن توجه مناسب شود. درواقع یکی از ویژگی‌های کفپوش‌های اپوکسی این است که معمولاً بر روی سطوح تمیز و آماده سازی شده، بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. سپس در چند مرحله‌ی بعدی، کادر مجموعه به یکدست کردن سطح، تنظیم دمای محیط، استفاده از ملات و پرایمر اپوکسی مناسب می‌پردازد.

قیمت اپوکسی کف آنتی داست

قیمت کفپوش اپوکسی آنتی داست به عوامل متفاوتی بستگی دارد. در اصل بسته به ملاک‌های متفاوتی که شما می‌خواهید برای اجراسازی پروژه‌هایتان به کار گرفته شود، هزینه‌ها برایتان متفاوت خواهد بود. یکسری از عواملی که بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند عبارتند از جنس محصول، ابعاد، نوع اپوکسی، حجم مورد استفاده، دستمزد اجراسازی، نوسانات قیمت دلار و موارد این چنینی است. با توجه به متغیر بودن قیمت‌های محصولات و خدمات اجراسازی آن‌ها، ما پیشنهاد می‌دهیم که با کارشناسان تیم کفپوش برتر رسام تماس بگیرید.

همکاران ما در این بخش شما را از قیمت‌های به روز بازار مطلع خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید از طریق منوی سایت و از بخش، قیمت کفپوش اپوکسی از هزینه انواع محصولات مجموعه کفپوش برتر رسام مطلع گردید.

مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی آنتی داست در صنایع مختلف

مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی آنتی داست در صنایع مختلف

معمولا از کفپوش اپوکسی آنتی داست درمحیط هایی که بهداشت و پاکیزگی اهمیت بسیار زیادی دارد، استفاده می‌شود. به همین دلیل شما این کفپوش‌ها را در محیط ها و مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها بیشتر مشاهده می‌نمایید. کاربرد این محصول در مراکز درمانی بسیار زیاد است و ما پیشنهاد می‌کنیم که برای این محیط‌ها حتما از کفی‌های آنتی داست استفاده نمایید. همینطور بسیاری از کارخانجات صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی برای ادامه فعالیت و کار خود احتیاج به یک فضای کاملا تمیز نیاز دارند که بهترین گزینه برای آن‌ها کفپوش آنتی داست است. فارغ از همه‌ی این‌ها یکی از کاربردهای اصلی این کفپوش‌ها در محیط های تجاری نیز می‌باشد.

همینطور مشاهده شده است که بسیاری از سالن ها به جهت نوع کاربری خاصی که به مراتب دارند، نیازمند آن هستند که همه روزه نظافت شوند. شما می توانید با به کارگیری هوشمندانه ازکفپوش‌های آنتی داست به مراتب، شدت عملیات نظافتی خود را کاهش دهید. محیط‌هایی که شما می‌توانید از کفپوش اپوکسی در آنجا استفاده نمایید شامل سالن‌های ورزشی، سالن‌های زیبایی و همینطور مکان‌های تفریحی سرپوشیده می‌شود.

جمع بندی

با وجود کاربرد و مزایای بی‌شمار کفپوش اپوکسی آنتی داست شما با انتخاب این محصول، راحتی و زیبایی را برای خود رقم خواهید زد. این کفپوش‌ها بهترین انتخاب برای مشاغل و مکان‌هایی است که با افراد زیادی در روز سرکار دارند و همینطور به وفور نیازمند تمیزگی همیشگی هستند. بنابراین خرید این محصول از یک تولیدی و نمایندگی معتبر می‌تواند برایتان بسیار سودمند باشد.

مجموعه‌ی کفپوش برتر رسام با کیفیت‌ترین ملات ضد اسید فوران، کفپوش‌ها و خدمات را مانند کاشی کاری ضد اسید، اجرای کفپوش اپوکسی و … با نازل‌ترین قیمت روانه‌ی بازار و مردم می‌نماید. شما برای خرید بهترین کفپوش اپوکسی می‌توانید همین حالا اقدام نمایید. مجموعه‌ی ما شما را در انتخاب خرید بهترین ومناسب‌ترین کفپوش اپوکسی راهنمایی می‌کند. لذا توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید و اجراسازی انواع کفپوش‌ها با همکاران ما تماس حاصل نمایید و از جزئیات پروژه‌ی مد نظر خود ما را آگاه سازید. تیم ما علاوه بر فروش محصولات، به ارائه خدمات گوناگونی از نظیر اجراسازی کفپوش اپوکسی نیز می‌پردازد.

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.