ملات ضد اسید فوران

ملات ضد اسید فوران

انواع مختلفی از ملات‌ها در بازار عرضه می‌شود که یکی از باکیفیت‌ترین نوع آن‌ها، ملات ضد اسید فوران است. ملات ضد اسید فوران نوعی ملات است که شامل دو جزء می‌شود. مواد اولیه ساخت ملات ضد اسید فوران از جنس رزین فوران تهیه می‌شود. این محصول را با نسبت ۱ به ۵ با آب مخلوط می‌کنند و سپس به خمیری مشکی رنگ تبدیل می‌شود. ملات ضد اسید فوران پس از مخلوط شدن به سرعت سخت می‌شود. ملات ضد اسید فوران به علت مقاومت بسیار بالا در برابر مواد قلیایی، حرارت‌های بالا، خوردگی توسط مواد شیمیایی، ارگانیک‌ها، حلال‌ها، داشتن خصلت ضد اسیدی و … در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از آنجایی ملات ضد اسید فوران از چسبندگی خوبی برخوردار است به عنوان یک محصول کمکی در‌ کاشی‌کاری ضد اسید مصرف می‌شود.

 ساختار ملات ضد اسید فوران به گونه‌ای است که در حین واکنش با مواد دیگر، ساختار پلیمری آن تغییر نکند‌. لازم به ذکر است که این محصول اغلب در مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول می‌تواند در دمای‌ی بین ۲۰ تا ۳۰ درجه مقاومت نشان دهد. همچنین این محصول از ویژگی‌های مکانیکی بسیاری همچون مقاومت کششی بالا حدود ۳۸۷ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع، مقاومت خمشی حدود ۲۸۷ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت چسبندگی ۲۸ کیلوگرم بر سانتی‌متر مکعب است.

ملات ضد اسید فوران

خرید مواد ضد اسید فوران پوشش محافظتی بی‌نظیر

ملات ضد اسید فوران جزء یکی از پروفروش‌ترین نوع ملات، که از طرفداران زیادی در صنعت‌های مختلف برخوردار است؛ چرا که این محصول نسبت ‌به محصولات مشابه موجود در بازار، ویژگی‏های بهتری را به خود اختصاص داده است. این محصول در مکان‌هایی که در معرض مواد شیمیایی هستند و حرارت بالایی دارند، استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که برای اطمینان از قیمت، کیفیت واصالت ملات ضد اسید فوران، این محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید. همچنین شرکت تولید کننده نیز در سطح کارکرد ملات موثر است. شرکت کفپوش برتر، از جمله بهترین تولیدکنندگان ملات ضد اسید فوران محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که در خرید ملات ضد اسید فوران دقت لازم به خرج دهید تا با انتخاب یک محصول باکیفیت از خرابی‌های احتمالی جلوگیری نمایید.

قیمت ملات ضد اسید فوران

یکی از عوامل مهم در هنگام خرید ملات ضد اسید فوران، کسب اطلاعات در مورد قیمت ملات ضد اسید فوران است. قیمت ملات ضد اسید فوران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در قیمت این محصول می‌توان به متریال به کار برده شده در ساخت ملات، ضخامت ملات، نحوه اجرای ملات، ویژگی‌های ملات و … اشاره کرد. علاوه بر این شرکت تولیدکننده ملات ضد اسید فوران در قیمت این محصول تاثیرگذار است.

 یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده  ملات ضد اسید فوران کفپوش برتر است. این شرکت در ساخت محصول دقت بالایی به خرج می‌دهد و نهایت محصولی با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردها تولید می‌کند. با خرید ملات ضد اسید فوران از کفپوش برتر، از کیفیت این محصول آسوده خاطر باشید. به طور کلی می‌توان گفت که قیمت ملات ضد اسید فوران نسبت‌ به کارکرد و ویژگی‌های فوق العاده آن، بسیار مقرون به صرفه است و به همین علت فروش بالایی دارد.

قیمت ملات ضد اسید فوران

ملات ضد اسید چه کاربردی دارد؟

ملات‌های ضد اسید کاربردهای مختلفی دارند که به صورت کلی در دو نوع دو جزئی و سه جزئی تولید می‌شوند. از ملات‌های ضد اسید به عنوان یک راه پیشگیری جهت بروز هر گونه آسیب و خوردگی در سازه استفاده می‌شود. زیرا که این گونه ملات‌های اسیدی در مقابل اسیدهایی مانند سولفوریک اسید، اسید کرومیک و نیتریک اسید که قابلیت اکسندگی دارند مقاوم بوده و آسیب‌های اسیدی این گونه مواد را خنثی می‌کند.

همچنین از این ملات برای پوشاندن درز آجر دودکش‌های صنعتی بزرگ استفاده می‌شود که بسیار کاربردی و گزینه مناسبی برای این کار است. از آنجایی که سازه‌های بتنی و فولادی ممکن است مورد تهاجم هرگونه آسیب شیمیایی و اسیدی قرار بگیرند، با به کار بردن ملات اسیدی برای آن‌ها این احتمال  به صفر خواهد رسید. ازجمله کاربردهای ملات ضد اسید می‌توان مورد استفاده قرار دادن آن جهت جلوگیری از آسیب‏های ناشی از رطوبت اشاره کرد.

روش اجرای ملات ضد اسید فوران

در صورت استفاده از ملات ضد اسید فوران بهتر است سطح زیر آن کاملاً صاف، یکدست، بدون هیچ گونه کثیفی و آلودگی باشد. اگر سطحی که قرار است ملات ضد اسید فوران روی آن قرار بگیرد، دارای ناهمواری و حفره است، حتما باید آن‌ها را با بتونه یا ملات‌های مشابه پر کرده و صاف کنید.

از آنجایی که ملات ضد اسید فوران دو جزئی است، دقت کنید تا اجزای آن به خوبی با هم مخلوط شوند. هنگام اجرایی کردن این ملات حتماً باید از یک کاردک مخصوص استفاده شود. ضخامت ملات ضد اسید با توجه به نوع کاربرد آن مشخص می‌شود که می‌تواند 5 میلی متر یا بیشتر باشد. در اجرای ملات ضد اسید باید آن را به طور دقیق بین درزهای کاشی یا آجر ریخته و نهایتا کاملا صاف شود. نکته مهم دیگر در نحوه اجرایی کردن این ماده باید آن را به صورت لایه‏ ای قرار داد تا نتیجه نهایی مرتب و تمیز باشد.

روش اجرای ملات ضد اسید فوران

جمع بندی

ملات‌های ضد اسید راهکاری موثر برای حفاظت از تجهیزات صنعتی، ساختمان‌ها، تجهیزات نفت و گاز، تصفیه خانه‌ها و سدها هستند که در برابر آسیب‌های شیمیایی و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. بهتر است جهت محافظت از سازه‌های خود در برابر آسیبات ذکر شده حتماً از ملات‌های ضداسید مانند ملات ضد اسید فوران استفاده کنید. شما می‏توانید بهترین و با کیفیت‏ ترین ملات‌های ضد اسید را از گروه صنعتی کفپوش برتر رسام خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.