کفپوش بیمارستانی بهداشتی

کفپوش بیمارستانی بهداشتی

کفپوش بیمارستانی و کفپوش بهداشتی

بیمارستان‌ ها مکان های حساسی هستند. به همین منظور، در ساخت آن‌ها باید از مصالح خاصی استفاده شود و استانداردهای ویژه‌ای را رعایت نمود. موردی که در بیمارستان‌ها و محیط‌های بهداشتی بسیار حائز اهمیت است، کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال است. به همین دلیل در این مقاله‌ درباره انواع کفپوش بیمارستانی، کاربرد های آن‌ها و سایر کفپوش‌های بهداشتی توضیح ارائه دادیم کفپوش هایی برای بیمارستان ها توصیه می شود.

 

Hospital flooring and sanitary flooring

 

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان گزینه‌ی خوبی برای کفپوش بیمارستانی هستند. اولین ویژگی مهم آن‌ها این است که آنتی باکتریال هستند. کفپوش‌های اپوکسی و پلی یورتان، به دلیل موادی که در آن‌ها به کار رفته است، میکروب و آلودگی را جذب نمی‌کنند و در خود انباشته نمی‌کنند.

آن‌ها بسیار راحت تمیز می شوند که آن هم برای محیط‌های با آلودگی بالا، مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها و مطب پزشکان، ویژگی مهمی به شمار می‌رود.

 

Hospital flooring and sanitary flooring-کفپوش بیمارستانی و کفپوش بهداشتی

 

این نوع کفپوش‌ها کاملا یکدست هستند و هیچ درزی ندارند. این نکته از دو جهت مهم است. اول اینکه وجود درز در کف، باعث تجمع باکتری و آلودگی بر روی سطح می‌شود. این موضوع باعث گسترش و انتشار میکروب و باکتری و سرایت بیماری می‌شود. در محیطی که انواع و اقسام ویروس‌ها و باکتری‌ها وجود دارد و انواع مواد آلوده بر کف ریخته می‌شود.

بدون درز بودن نکته بسیار مهمی در کفپوش به شمار می‌رود. دوم اینکه، در بیمارستان‌ها تردد زیاد افراد و وسائل چرخ‌دار باعث فرسودگی کف می‌شود. اگر کف دارای درز و ناپیوستگی باشد، ممکن است بعد از مدتی کفپوش از آن نقطه بلند شود. این‌ها مشکلاتی هستند که هرگز با استفاده از کفپوش اپوکسی با آن‌ها مواجه نخواهیم شد

 

کفپوش بیمارستانی و کفپوش بهداشتی اپوکسی برتر رسام-اپوکسی

کارشناسان ما به عنوان پیشرو در نصب کفپوش های صنعتی، تجربه و تخصص لازم را برای کمک به پروژه شما را دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، با تیم ما تماس بگیرید. راه های تماس با ما با شماره‌های 02155889300-02155889200-09122730894 می باشد. منتظر تماس شما مشتریان و کارفرمایان عزیز هستیم.

تیم فروش و اجرای انواع کفپوش اپوکسی برتر رسام

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.