اپوکسی در صنایع نظامی

اپوکسی در صنایع نظامی

کفپوش‌های اپوکسی در صنایع نظامی

کفپوش اپوکسی در صنایع نظامی نیازمند به استانداردهای بسیار بالا است. که از کف در برابر ترک‌ها، مکش‌ها، لرزش‌های سازه‌ای، جرقه‌ها، رطوبت و غیره محافظت می‌کنند، که همگی منجر به مخاطرات پرهزینه و ناخوشایند می‌گردد.

راهکارهای کفپوش اپوکسی صنایع نظامی که استفاده می‌‌گردد. بسیار ماندگارتر از اپوکسی های تجاری هستند، زیرا استاندارهای آنها بیشتر هستند.

 

Epoxy flooring in military industries-اجرای اپوکسی در صنایع نظامی-اپوکسی

 

طیف گسترده‌ای از راه کارها برای هر صنعت در حوزه نظامی وجود دارد. به عنوان نمونه جهت استفاده در مکان‌هایی شامل موارد زیر:

1- در پروژه‌های ساختمانی صنایع دفاعی، نظامی و تسلیحاتی و دولتی
2- تاسیسات نگهداری و مخازن ویژه
3- تعمیرات و تولید عمده قطعات
4- راهروها و کانکس‌ها
5- زیرزمین‌ها مناطق ذخیره‌سازی
6- آشیانه‌های نظامی
7- ایستگاه‌های سوخت‌گیری
8- فرودگاه‌های بزرگ و کوچک
9- تعمیر و نگهداری هواپیما
10- آزمایشگاه موتور جت
11- فضاهای کاری تجهیزات سنگین است.

Epoxy flooring in military industries-اپوکسی در صنایع نظامی

سیستم‌های کف سازی برای مشخصات نظامی

آزمایش رطوبت بتن

بزرگترین متغیر هنگام کار بر روی این پروژه‌های بزرگ، وجود رطوبت در بتن است. آزمایش رطوبت باید قبل از راه‌اندازی انجام شود. بسیار معمول است که این نتایج آزمایش سطوح رطوبتی را نشان دهد. که از حداقل‌های پوشش‌های اپوکسی و اورتان بیشتر است.

هنگامی که سطوح رطوبت بالا است، اپوکسی برتر توصیه می‌کند. از سیستم VaporSolve Ultra  برای اصلاح رطوبت بتن استفاده کنید. سیستم VaporSolve Ultra نه تنها هر سطحی از رطوبت را بر طرف می‌کند. بلکه پوشش رویی VaporSolve 100  می‌تواند رنگدانه شود تا با پوشش پلی اورتان مطابقت داشته باشد.

بنابراین هزینه مواد و نیروی کار را کنترل می‌کند. سیستم های VaporSolve به پیمانکاران ما مزیت رقابتی عمده‌ای در هزینه و عملکرد می‌دهد. ما همچنین شما را تشویق می‌کنیم که برای اطمینان از کار ما به نمونه‌های اجراء شده در وبسایتمان مراجعه نمایید.

شرکت کفپوش اپوکسی برتر رسام با سابقه‌ای درخشان در امر تولید و اجرای انواع اپوکسی‌های بهداشتی، نظامی، منازل، تجاری، کارگاهی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برای تماس با ما لطفا کلیک نمایید.

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

.